Wednesday, June 5, 2013

Makan2 kat The Noodle Station, Alamanda

spt biasa..
dah lupa makan ni bila... haha..
makan sini sbb kat rumah..
dah xde benda nak masak..
so dari makan telur dgn ikan bilis jer..
jom makan luar.. haha..

x jauh pun dari rumah..
alamanda jer..
kalau naik moto..
5 minit dah sampai..
naik kete lmbt sikit ler..
lmbt 2 minit..kih3..
ker lmbt cari parking..
cam tu ler..
kullit luar menu
datang2 cam biasa..
dorg bg menu..
the noodle station
menu dia boleh lah..
banyak menu berasaskan mee cam maggi tu jer..
oh lupa nak ambik gmbr dlm menu..
en hubby dtg pakai tshirt ngan seluar track jer.. sempoii..
dtg menu..
belek2 pastu pilih..
tp hubby ni lmbt tul dia membelek..
kite mmg dah set kat kepala nak mkn mee kari..
so cari mee kari jer dlm tu..
nasib baik jumpa..
hah..
yg hubby tunjuk tu la air dia mintak..
teh o lemon
air kite teh o lemon..
ceh konon nak kelas..
x nak letak limau nipis kan kedai ni..
dia letak lemon..
tp cam biasalah..
cawan kecik tu pun dah bape hengget regenya..
cam x berbaloi..
tp sbb sedap..
minum sikit2..
air apa ek hubby minum ni..
oh ye.. teh..
kelas kan..
minum teh gelas cantik cam tu..
kalau kat kedai mamak tu..
kasi tarik jer..
murah pun murah..
yg ni mee goreng hubby..
x sedap..
hubby kata xde rasa langsung..
pinggan jer besar dan berat..
rupa adalah gak cam mee goreng..
tp rasa dia hampeh..
kite rasa gak lah..
mmg x bape sedap pun..
tawar.. erm.. ape la org ni..
x kan dah banyak kali masak pun..
masih x tahu sukatan garam cam ner..
cis.. spoil selera org jer..
mee kari
hahaha..
mesti tertanya nape rupenya cenggitu..
nak tahu sebab apa..
dah makan separuh baru teringat nak ambil gmbr.. haha
ah nasib lakan..
nak gak tunjuk kite makan mee kari.
kih2.. buruks nyer perangai..
bg kite..
mee kari dia ajer sedap..
yg len cam x best jer..
oh oleh sbb mee kari kite ni sedap..
so kite bg hubby makan..
kesian la..
dah ler dia lapar..
tghari x makan..
tetibe dtg makanan x sedap lak..
so mee kari bg dia makan..
pastu bila mee goreng tu kite pun x habis makan..
hubby masukkan dlm mee kari..
dia kata biar sedap sikit..
bg ada rasa..
sian hubby..
xpelah..
so noodle station..
not in d list tuk makan lg.. cis

pis2 kacang pis

2 comments:

  1. Replies
    1. ok jer.. tp x semua kot makanan dia sedap.. bg akk la.. x tau ler org len camner.. tekak lain2 khen.. hehehe.. try dulu baru tahu.. cam akk mkn mee goreng ngan mee kari atas tu.. sepinggan/mangkuk tu rege dia rm8.90 jer.. air len harga.. hari tu.. makan jer dah nak dekat rm30..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...