Saturday, December 28, 2013

Kerang


ptg tadi lepas balik dari potong rmbut
singgah jap pasar malam
hubby saje jer ajak jenjalan
tgk org jual2 kat pasar
kalakar.. mcm x pernah tgk
smbil tgk ape nak beli tuk mkn mlm
lalu gak lah kat tmpt org jual
lauk2 basah
Tetibe rase nak beli ikan
beli keli dua kilo
smbil tggu dia siang tu
nmpk kedai sebelah jual kerang
2 kilo rm10
mahal gak la kan
tp beli gak sbb kerang dia
besar2 gile
hubby ckp tolong rebuskan tuk dia
puaslah mkn kalau berdua
bape kali ulang
kerang rebus yummy
Lps ni kalau jumpa lg
kerang besar camni
mesti akan beli lagi
walaupun mahal sikit
tapi kalau berkualiti xpe
dah lah isi besar
xde isi yg mengecewakan
semua elok dan sedap jer bila makan
So x terasa la mahal nyer tu kan
kekadang je la mkn
hari2 parah gak la
Gaut la gamaknya
huhuhu

1 comment:

  1. Assalamualaikum, saya blogwalking kt sini, jemput datang ke blog saya http://ibu2ahmad.blogspot.com. Saya follow sini n kalau sudi follow la saya balik yer ;)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...