Wednesday, July 11, 2012

Ella dah Mengandung?

sukalah kite bila tahu ella dah kawen sabtu lps 7.7.12..
walaupun dia tu macam gedik2 sikit..
tapi kite suka sgt semua lagu2 dia..
tengok tak melodi hari esoknya.. ahad 8.7.12..
alalala.. cam gedik2 jer dia kan..
tapi kite rasa memang dia macam tu la...
yang kalau cakap macam gedik2..
tapi sweet jer diakan..
jom tgk gmbr2 hi-res ella ngan hubby dia azhar ...
ella walaupun dah 46 tahun tp masih nampak mudakan?


x sangka ella dah kawen. i loike

wiwit..

suka lah gmbr ni.. sweet jer.
oh! apa kena mengena tajuk ngan entry ni?
x de apa2.. saja jer nak buat tajuk gempak2 sket..
ella bukan cam krisdayanti eh..
hari ni kawen dah bunting 4 bulan.. keh3

tapi kalau dia bunting pelamin lagi bagus..
cepat2 dapat baby..
mesti lagi suwiiit kan?..
i like uuuuuu ellaaaaa..
ceh.. ceh... tetibe jadi peminat fanatik lak..
tapi walaupun dia nyanyi, cakap cam gedik2..
tapi semua lagu dia best2 belaka..
kite doakan supaya ella bahgia sampai ke anak cucu..
u rock bebeh..

p/s: gmbr credited to oh artis. nak tgk gmbr lebih banyak dan lebih best klik sini.
pis2 kacang pis yer

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...